Fresh meat
FRESH MEAT -take away - en oplysningskampagne iværksat og ledet af NEWLIVES.
NEWLIVES arbejdede sammen med Reden International, Center Mod Menneskehandel og enstørre butikskædekæde med navnet "Deres" en såkaldt "in-your-face-kampagn" i oktober 2012. Formålet var endnu engang at tiltrække offentlighedens opmærksomhed på det faktum, at sexhandel er ikke acceptabelt, og det stadig sker i Danmark.
Otte af de mest berømte og smukke skuespillerinder i Danmark var "sat til salg" i et indkøbsvindue. De var klædt ud som ofre for sexhandel og havde et prisskilt med en individuelt pris på deres krop. Udenfor på Strøget var der mange frivillige der uddelte løbesedler, prisskilte til det kvindelige publikum og gav stempelaftryk til publikum, der hver og én kunne få en " FRESH MEAT -take away " stregkode på sig.
Kampagnen var en stor succes og opfyldte sin målsætning til fulde ved at skabe en masse opmærksomhed om sexhandel.